I've got a date for valentines day

Har en lite svart/brun lurvig krabat som ligger bredvid mig i soffan och myser :) Idag är jag hundvakt åt Zorro. Det är en friidrottskompis hund. Kommer förhoppningsvis vara det emellanåt. Riktigt livfull och glad prick! Detta har jag saknat. Man kanske skulle ha en mindre hund ändå sen när jag själv ska skaffa en? De får ju plats i soffan och i knät :)

Igår sprang jag koordinationslopp och det kändes fantastiskt! Nu när jag kan springa igen måste jag jobba in ny löpteknik men det såg bättre ut och kändes bättre efter redan några gånger. Blir samma sak ikväll plus lyftning!

You stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0