no more sugar

Nu när jag har varit skadad och inte tränat lite mycket känner jag att det har blivit lite för mycket av det goda. Alldeles för mycket socker. Men visst, sen ska man ju leva också men nån motta finns det. Nu har jag inte ätit något socker (läs godis, kakor etc) på tre dagar och jag har inget sug efter det alls. Jag har väl inte levt på det ultimata heller, har ätit frukost, lunch och middag plus frukter däremellan. Men har så lite att göra på dagarna så jag behöver inte mer mat. Eller rättare sagt, jag är inte hungrig så jag kan äta mer. Strax ska jag cykla iväg till träningen. Får se vad pling har hittat på för mig idag. Tror på en hel del löpskolning efter en lång uppvärmning. Har insett att min kropp behöver en lång jogg för att komma igång! Dessa ord skrev en kompis till mig idag: Du har utseedet, är vältränad, är smart, roligt, social, och du är lätt att umgås med! Vad mer behöver du? Kul att höra, men önskar att jag hade tillräckligt med självförtroende till att tro på det. Jobbar på det! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0