puls!

Har suttit med framför datorn med hög puls en stund nu. Häckfinalerna på ISM gick just och Brorsson vann och slog pers! och Elli kom tvåa på pers! Grymt!!!!!
Jag vill också tävla!
Men jag får ju en hel sommar med tävlingar. Det ser jag fram emot! Blir min revansch.

Idag gick jag en morgonpromenad och sen åkte jag till vallen och tränade. Såg ingenting när jag cyklade dit. Snöade is typ. Ont som satan i ögonen. Cyklade 30 min och sen körde jag min rehab. Skönt söndagspass. Imon hoppas jag att kunna springa mer

Nu ska jag duscha och ha lite hemmaspa. Förresten, jag har aldrig gillat avokado. Det har varit för grönt för mig men nu är det min nya absoluta favorit. Sååå gott!!

You stay classy america

Följ mig på twitter: @meuhlin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0