You bring out the best of me

Jag har haft en riktigt bra helg hemma i Nässjö. Mysigt att umgås med mamma, pappa och Sigge när jag inte sett dem på så länge.
Morgonpromenad med mamma i lördags och shopping i Jönköping med pappa efter och kvällen spenderades i jönköping hos Lisa. Fick med mig lite smått och gott från Ikea och en ny mobil, en iPhone 4s. Det är i princip samma funktioner på den som min förra men denna går sjukt mycket snabbare och skärmen + kameran är mycket bättre!! Min nya kärlek och så har jag ett korallfärgat skal. Förvånande va?!

I morse sprang jag runt sjön och nyss kom jag hem från en timmes plugg i skolan. Vi har redovisning i eftermiddag.

Puss på er



Kommentarer
Mamma

Ja det har verkligen varit en bra helg, uppskattar ditt besök här hemma. Lappen på kudden var en härlig avslutning på denna helg. Älskar dig/Kram

2012-02-27 @ 17:00:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0