Dags att börja om från början..

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Nu ligger jag hemma i min säng med vänster ben i högläge. Sprang 60m försök idag och det gick inte bra men tog mig till b-final. I finalen drog baksidan ihop sig och jag föll ihop mitt i loppet. Tur i oturen så var Elli framme fort och tryckte på baksidan. Men jävlar i havet va ont det gjorde när det hände! Och har gjort hela dagen.. Nu gör det också ont men har lättat lite som tur är. Jobbigt är bara att det gör ont även när jag är still emellanåt..

Just nu känns det väldigt motigt men ska försöka få en tid hos min sjukgymnast på måndag och få min dom.. Är muskeln av? Grov sträckning? Eller vad är det?

You stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0