en månad senare

Bättre sent än aldrig säger dom..

Tiden går fort och nu är det redan 19 januari. Jullovet är slut och det börjar bli vardag igen. Plugga, träna, äta, sova.
Träningen går bra och nästa helg är det tävligspremiär. Äntligen! Första inomhussäsongen sen 2009.

Idag hade vi vattenpass 06.30-07.30. Efter det har jag hunnit med julklappsfrukost med Elina, plugga och städa. Så nu sitter jag i soffan och njuter av en kopp kaffe och lite choklad. Tyckte jag var värd det. Ikväll har jag tvättid också.. Gäller att passa på när man väl har tid.

You stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0