Idioti

Idag hade min tränare fått för sig att jag skulle jogga till träningen. Kändes som ren idioti innan jag började.. Och det Kanske inte låter så jobbigt men jag bor på campus i Växjö och har sisodär 5-6 km till träningen (känns som att ta sig genom hela stan). Det gick väldigt bra dock och behövde bara stretcha mina vader en gång!

Efter träningen har jag och karro lagat mat. Fläskfilé i honey glaze och rösti och sallad till + vitlöksdressing. Mätta blev vi men plats för godis finns det alltid?!

Dags att sova. Imon har jag sovmorgon!! Har inte träning förrän 16.15 och sen är det sivans som gäller.

You stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0