överraskning

När jag vaknade idag kände jag att jag vill att mamma skulle komma ner och hälsa på nu när jag är skadad. Vid halv ett när mamma skulle komma ungefär kom även karro hit på kaffe. Jag och Karro stod och pratade när jag plötsligt ser en hund bära sitt gosedjur precis som Sigge. Och sekunden efter ser jag att det är min fina lillebror som kommer och bär på sin valp. Mamma, pappa OCH Sigge på besök på samma gång. Glädjetårarna rann nerför mina kinder och jag glömde för en stund bort min ömma baksida.
Sigge var modig och vågade åka bil hit för första gången sen jag flyttade.

När mina föräldrar snällt åkte och handlade mat åt mig passade jag och Sigge på att gå en liten runda och sen mysa i min lägenhet. Önskar han kunde vara här jämt.

Tack världens bästa föräldrar för att ni överraskade mig idag. Ni kunde inte gjort det bättre!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0