sunday funday

Igår kväll kom Louise och Lina över. Jag bjöd på tacopaj som blev väldigt god. Man kan aldrig äta för mycket tacos. Vi hade väldigt trevligt och mat blir alltid mycket godare när man slipper äta själv.
Idag började jag dagen med en promenad runt Trummen i solen och blåsten. Varför ska det alltid blåsa orkanvindar så fort solen är framme?
Om en timme ska jag ta bussen till gymmet. Sen ska Elli hämta mig och så ska vi hem till henne och laga pannkakor. Längtar trots att jag just åt lunch..
Imorgon börjar verkligheten igen. Försöker ladda mentalt för tidiga morgonar..
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0