helgen ska spenderas i Nässjö

Nu är väskan packad och jag är redo för att åka till Stockholm imorgon. Karro kommer och möter mig på stationen. Det ska bli fantastiskt kul att åka iväg och hänga med lite kompisar!
Helgen har flugit förbi. I fredags var mamma här och vi kollade på Elinas bal. De hade riktig otur med vädret tyvärr.
Efter balen åkte jag hem på fest hos Bengtsson. Han har haft två kompisar från Göteborg här i helgen och de var lika galna som Bengtsson så det blev utgång med TRE Bengtsson. Jag skrattar så jag dör åt originalet och med två till kunde det ju inte bli tråkigare precis!
Lördagen bestod av jobb och förfest hos Johannes innan de drog till stan och jag gick hem. Aptrött.
Idag har jag också jobbat. Tre timmar går väldigt fort och vi hade inte många kunder inne i hallen.
Hoppas Tvn bjuder på nått bra ikväll
You stay classy America


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0