it´s been a long time

Nämen hej! Jag hade ju visst en blogg som jag glömt bort.. igen!
Ska ta tag i det här. Har ju trots allt sommarlov och massor av tid.
Jag har hunnit med både träningsläger i Portugal och en semester i Old Greenwich, CT och New York. Två helt fantastiska resor. Det var underbart att åka tillbaka till min amerikanska familj och hälsa på. Riktigt fina människor!!
Vi (jag och Karro) har även hunnit klart med b-uppsatsen så nu är det sommarlov från skolan på riktigt. Har jobb på Atteviks i Växjö i sommar som hallvärdinna. Jag hjälper kunder med provkörningar och säljarna med lite allt möjligt. Ett glidarjobb som många sagt till mig. När jag jobbar helhelg får jag låna hem vilken bil jag vill. Grymt!
Jag jobbar två helger till. Sen är jag helt ledig fram till 16 juli. Från och med då jobbar jag heltid 4 veckor, men ledig helgerna. Helt okej!
Igår sprintade jag för första gången på 14 veckor. Skadan är fortfarande kvar men nu satsar vi och ser om det håller. Låter kanske konstigt, men går jag sönder så får jag akut hjälp och kanske blir helt hel snabbare.
Mitt mål för sommaren är att kunna träna obehindrat och njuta av livet. Förra sommaren jobbade jag alldeles för mycket och hann inte njuta av sommaren alls.
Nu lovar jag att uppdatera ofta.
You stay classy America


Kommentarer
Mamma

Vad glad jag blir att du hittat din blogg igen. Fin bild på familjen, det var härligt att träffa dom igen.

2012-06-07 @ 10:16:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0