Simsalabim

Ännu en gång har tiden lyckats gå sådär fort. Imon är det en vecka sen jag kom hem från stockholm.. Vad har jag hunnit med? Jobbade lördagen och sen blev jag bjuden på grill hos min tränare. Sön-mån var jag i Karlstad och kollade på Johan när han var utmanare i Gladiatorerna. Mäktig och fantastiskt rolig upplevelse!!!

Annars har jag mest druckit kaffe med vänner. Igår sprang jag även med spikskor för första gången sedan februari. Snacka om lycka! Nu är mitt mål att hitta formen och kunna träna på utan problem.

Imon ska jag jobba extra så bäst att sova nu.

You stay classy america



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0