busy weekend

Dagarna springer förbi som vanligt. Har suttit i skolan varje dag denna veckan
med ett arbete och tentaplugg.
Imorgon ska jag till Malmö och vara ledare för smålandslaget på GM. Sen hem på kvällen för utgång och på söndag ska jag infinna mig på värendsvallen 08.30 för att vara funktionär på en kasttävling. Hellre mycket att göra än ingenting. Och så är det ju en friidrottshelg. Spendera hela helgen med det bästa som finns.

Sigge, jag saknar dig väldigt mycket. Kom hit till mig och gosa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0