Effektiv dag

Världens bästa mamma har varit på besök idag. Alltid lika mysigt och alltid lika jobbigt när hon eller pappa åker hem. Det blir så ensamt i lägenheten. Men det känns bättre att va själv här än i de andra lägenheterna. Den i stan vill jag inte ens tänka på.

Vi hann med en massa idag. Fönstershopping fast vi var i butikerna utan att handla (vad heter det då?), jag klippte mig (har hälften så mycket hår nu,skönt!!), kollat på bilar, ätit lunch, varit hos min sjukgymnast, köpt rehabkort på IK till mig, handlat, putsat fönster, sorterat i garderober... Ja ni ser själva. Och myst så klart. Och varit på rundvandring i nya friidrottshallen!

Ikväll har jag slappat på soffan. Håller med Sebastian. Man blir trött av att gå på stan med två mig (alltså jag och mamma). Inget slöande här inte.

Nu ska jag va sofistikerad och läsa min bok.
Puss och gonatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0