inspiration

Helgen spenderades i Nässjö. Eller jag var hemma onsdag kväll till söndag eftermiddag. Välbehövligt och skönt. Nu är jag åter i Växjö och en ny kurs har börjat, Fältarbete 12hp. Var ett evigt snack om vetenskapliga artiklar idag på föreläsningen. Fyy vad tråkigt säger jag bara. Men själva examinationen är ett man antingen sjlälv eller tillsammans med någon fördjupar sig i ett ämne som man sedan skriver en uppsats om. Ska skriva uppsatsen tillsammans med Karro så detta ska nog gå vägen!
Nu sitter jag i soffan och solar och läser en bok innan jag ska cykla iväg till träningen. Har även fått kallelse till magnetröntgen. Nästa onsdag, 4 april, ska jag få reda på vad som är fel med mitt knä. Äntligen!!
Lägger upp lite bilder ikväll efter träningen
Om ni söker inspiration till träning och goda råd, så ska ni besöka min fina vän Lottas blogg. Vilken inspirationskälla denna människa är för mig. Hon klarar fasen allt! Puss!
http://fitnessflickan.blogspot.se/
You stay classy America


Kommentarer
Anonym

4april är en bra dag, då tog jag körkort så det kommer gå bra för dig med :)

<3

2012-03-26 @ 16:59:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0