smärta

Man ska väl inte älta egentligen men mitt knä blir inte bättre, utan sämre sakta men säkert. Ska till en annan läkare på torsdag som ska titta på det. Kan va menisken, korsband etc.. Trots att de förra veckan sa att det inte är det. Men hade det "bara" varit en bristning eller liknande hade det varit mycket bättre nu efter två veckor. Men förhoppningsvis skickar herr läkare mig på en MR så jag får ett konkret svar på vad det kan vara.

Beroende på vad jag får för "diagnos" kanske man inte ska åka till Portugal om det blir ett dåligt svar.. Fast sol och värme skulle inte vara fel. Vi får se

Inte ens min älsklingsväska skulle kunna få mig så glad nu. Då är det illa..
Motivation and happiness, come out come out wherever u are
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0