det blir inte alltid som man har tänkt sig

Idag körde jag och Billy våra vanliga morgonrutiner med promenad och mat/frukost innan jag gjorde mig i ordning och gick till skolan. MEN när jag väl var där tyckte jag att det var väldigt konstigt att min klass inte var på plats. Gick in och kollade skolmejlen.. jo visst, lektionen var inställd. Typiskt. Prioriterar inte att kolla mejlen innan skolan precis.. räcker med att göra alla andra tusen grejer. 
 
Idag har det varit lite snöflingor i luften. Men sen fick jag en bild av mamma på all snö de har i Nässjö så helt plötsligt kändes några flingor töntigt. 
Eftersom det inte blev nån lektion idag så fick jag mer tid till att köpa en ny säng till Billy. Han hade nämligen bitit hål i sin igår när jag kom hem från träningen..
 
Ikväll ska jag och Paul springa långa intervaller. Heja
 
You stay classy
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0