Glädje

Idag är ingen vanlig dag för idag är Karros födelsedag! 
Hon tyckte det var supergott med amerikanska pannkakor till frukost och som grädde på pannkakan så fick hon följa med och lämna Billy på dagis. Grädden var att vi sjöng för fulla muggar hela vägen tillbaka till skolan. Varken hon eller jag kan i vanliga fall sjunga inför någon men när vi två sitter i bilen släpper vi alla hämningar. Vi har ju "skådespelarröster" haha.
Annars har jag haft en värdelös föreläsning idag och sen pluggat lite med min grupp. 
Var även förbi Atteviks och pratade med chefen om framtiden.. ser nog ljust ut!
 
Jag blir helt galet glad av Billy. Han utvecklas hela tiden och han sprider sån glädje och kärlek. Vet att jag har skrivit det innan men han är bara för go! 
Idag sprang han till dagis och ville verkligen dit. En enorm lättnad och trygghet för mig! Nu efter dagis har han precis duschat. Det har alltid varit en utmaning men idag bara satt han där och lät mig tvätta honom utan problem. Antar att han börjar bli en stor kille nu och fattar att vissa saker är måsten och som man inte kommer ifrån. 
 
You stay classy 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0