GODKÄND

Kan ni tänka er? JAG lyckades få godkänt på ekonomitentan som vi hade för 1,5 vecka sedan!!! Ren lycka!!

Vi hade en vilovecka förra veckan med träningen men nu ska vi köra igång igen. Jag har dock några dagars löpförbud men jag vet att det inte kommer göra höften bättre. Ska säga till min sjukgymnast på onsdag att det Måste hända något nu! Ska försöka få en ny röntgen, en MR denna gången. Jag skulle inte få så ont om det inte var nått fel tycker jag..

Billy lyckades få i sig en bit av sin leksak för en dryg vecka sen vilket resulterade i att han spydde flera gånger förra veckan. Och i fredags var vi på djursjukhuset och han fick dropp hela dagen och gjorde kontraströntgen. På kvällen fick jag hämta hem honom och på lördagen gjorde vi återbesök. Men allt hade gått som veterinären ville så nu är han frisk och hemma igen. Jätteskönt!

I söndags var vi på första valpkursen. Superbra!! Önskar alla gick på det med sina valpar.

Billy har även börjat gå på dagis vissa dagar i veckan. Han gillar det mer och mer och det underlättar väldigt mycket för mig. Kostar 10kr/h! Lätt värt det även om det tar några min att åka dit

Bäst att sova. Imon ska jag bjuda bästis på pannkaksfrukost för Karro fyller hela 21 år!

Bifogar lite bilder varav några är på min strumptjuv. Han ser lagom oskyldig ut när jag säger till honom

You stay classy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0