gråttttt

Kan det bli mer grått än vad det är ute??? Nu vill jag ha snö och kallt! Det blir ju faktiskt december på lördag.
Varken Billy eller jag gillar att vara ute och gå i regn.
 
Mitt liv består fortfarande av Billy, plugg/skola, äta, träna, sova, jobba. Tiden går så fort hela tiden. Den här hösten har bara sprungit förbi. Kan inte riktigt fatta att det är december om bara ett par dagar. Vart tog dom andra månaderna vägen?
MEN när tiden går fort betyder det att Elli snart kommer hem från Australien. Även om det är vemodigt för dig att åka hem kompis så tycker jag att det ska bli superskönt att ha dig hemma!! Söndagarna är ju din och min dag och det var längesen vi hade en söndag ihop.
 
Idag har jag biffat på gymmet. Körde bänkpress. Dör efter treor på 40kg.. SVAG! Men tränar jag det kontinuerligt så kommer jag nog snart upp på 55kg igen som är mitt pers. 
Joggade även 3km och jag har faktiskt inte jätteont i höften nu efter. Superskönt! Imon blir det nog bara cykel och lyftning. Jag kanske inte kan springa alla passen än så får hålla mig till ett par / vecka.
 
Nu är det nog dags för mig att ta tag i disken. Alltid lika tråkigt. När jag flyttar ska jag köpa en diskmaskin!!
 
You stay classy 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0