Ätardag

Träningsvärken vart är du?!
Idag är min ätardag men jag började dagen med en långpromenad med Billy innan jag gjorde amerikanska pannkakor. Det är bara då gott!
Sen jobb 10-14. Och idag när jag kom hem hade inte lillkillen möblerat om!
Nu ikväll trotsade vi regnet och gick runt trummen. Tog nog ca en timme så nu har jag en trött kille bredvid mig i soffan.

Har inte hunnit träna idag. Eller min kropp är konstig och orkade inte det idag. Man tar medicin för att må bättre men det blir bara sämre..
Men imon ska jag springa de långa loppen istället. Det gör inget att det blir imon för sprinten är inte förrän på tisdag

Ikväll ska jag bara slappa i soffan. Det behövs även på helgerna ibland

You stay classy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0