Busy

Jag är en person som gillar att ha fullt upp i princip hela tiden men ibland vill jag också bara va ledig och slappa. Just nu önskar jag att jag var helt ledig!! Den där satans ekonomitentan stressar mig som sjutton!! och så jobbar jag alla helger.

Idag efter jobbet åkte jag hem till Nässjö. Väldigt skönt att komma hem. Längesen jag var här även om det bara blir några timmar den här gången. Ska hem igen nästa helg och stannar nog 3-4 dagar.
Har lagat mat till mina föräldrar ikväll och gosat massor med min lille Billy. Ni skulle ha sett hur glad han blev när jag kom hem. Man blir helt varm i hela själen av att se det. Underbara lilla varelse!

Ska sova strax. Behövs känner jag. Börjar jobba 12 imon och ska köra tillbaka till Växjö.

You stay classy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0