Dag 16

Det händer mycket på dagarna så det är inte alltid man hinner med att uppdatera här.
 
Nu är jag iallafall inne på min dag 16. So far so good. Hade min andra mätning och vägning i fredags. Hade gått upp 0,3 kg men minskat 2cm till i midjan, 2 på mufflarna och 2 på rumpan. Så jag är supernöjd ändå. Bryr mig inte särskilt mycket om vad jag väger, utan jag minskar hellre i cm. 
I helgen har jag jobbat på Atteviks som vanligt. Lördagseftermiddagen spenderades i Vida Arena när Lakers mötte Luleå. Bjöd med Karro denna gången som snällt hjälpte mig att dela ut lappar från Skoda. På kvällen var vi ett gäng tjejer som var ute och käkade på stan. Riktigt mysigt.
 
Igår efter jobbet åkte jag hem till Nässjö för en natt. Billy blev superglad att mamma kom hem och hälsade på. Det blev nog mina föräldrar med skulle jag tro. Alltid lika skönt att komma hem lite. Önskar jag kunde stanna minst en vecka. Billy uppskattar att ha alla omkring sig samtidigt. Nu är han kvar hos dem i en vecka och busar.
 
Om ca en timme är det dags att åka till första uppbyggnadsträningen. Ska bli riktigt kul!! Ännu bättre blir det när den nya hallen blir invigd på lördag så vi kan köra där också.
Jag hoppas verkligen att höften håller ikväll.. Håll era tummar!
 
Nu är det dags för mellis! Glöm inte bort att äta det. De är superviktiga! En mellan frukost och lunch, samt mellan lunch och middag!
 
You stay classy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0