ekonomi

Nu snurrar det i mitt huvud. Har suttit med ekonomiplugget sen 10 med avbrott på 1 timmes lunch (klockan var 17.00 när jag kom hem). Nu i eftermiddag har jag suttit med Elina så det har gjort det hela lite roligare( hur nu det kan bli det?)
 
Det är dags att ladda om batterierna för att orka gå till gymmet. Imon eftermiddag ska jag hem till min lille kille. Tror han saknar mig lika mycket som jag saknar honom. 
 
Har kollat på lite bilder på internet från stormen Sandy. Får ont i magen av allt problem den har ställt till med. Tydligen har hela Old Greenwich fått evakuera (där jag bodde innan). Det är ett mindre samhälle precis vid havet så det var inte så konstigt kanske. Det är vatten överallt där nu. Lär ju ta ett tag innan det försvinner. 
 
Nehe nu är det dags att gå till gymmet innan jag blir för trött
 
You stay classy 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0