lunchdejt

Efter morgonpromenad och frukost så gick jag till gymmet med mina trötta ben och kropp. Har varit väldigt trött de senaste två veckorna. Skyller på vädret. 
 
Vi är nyss hemkomna från Åryd och vår lunchdejt. Vi åt fantastiskt god köttfärssoppa som Desirée hade gjort. Billy och Salsa har lekt och lekt och så gick vi en lång runda med de små. Alltid lika trevligt att umgås med Desirée trots att det skiljer 24 år på oss. Antingen är jag gammal av mig eller hon ung...?!
 
Om en stund är det dags att åka upp till Vida Arena och jobba. Lakers möter Linköping idag.
 
Och så tycker jag att tiden ska gå snabbare (kanske inte till tentan men efteråt) så Elli kommer hem. Du har varit borta alldeles för länge nu och jag saknar dig! Tänker på dig varje dag kompis. Och kom ihåg, allt löser sig och du är den starkaste människan jag känner!
 
You stay classy 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0