Nu är allt som det ska va igen

Igår gjorde jag många saker. Jobbade, tränade, tvättade, fick hem Billy och avslutningsvis pizza och vin med Karro och Lisa. En toppendag helt enkelt.
Nu när Billy är hemma är allt som det ska va. Att den lille mannen kan sprida så mycket glädje och kärlek är fantastiskt. Jag är ingen morgonmänniska men idag när vi vaknade så släppte jag ut den pigga lille killen ur sin koja och så myste vi i min säng en stund. Han är bara för go!
Sen morgonpromenad i solen bland alla fina löv. 
Jobbet idag gick snabbt och Billy hade passat på att möblera om lite när jag var borta.. han slutar förhoppningsvis snart med det. 
Om en stund kommer Evelin hit för att kolla på Solsidan och äta frallor och dricka te.
 
En fantastisk helg helt enkelt
 
You stay classy 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0