Plugggggg

Började dagen med ett träningspass i Telekonsult Arena. Det innehöll lite av varje.
Och när jag kom hem så hade inte Billy möblerat! Väldigt skönt!!
Hoppade över dagens lektionen men har suttit hemma och pluggat hela dagen istället. Måste verkligen traggla ordentligt inför den här tentan!

Gjorde hemgjord klyftpotatis idag. Mums vad gott! Det är ju inte varje dag jag lagar "mat". Men när man tränade på förmiddagen så hann jag ju faktiskt det. Borde nog göras fler ggr.

Ikväll hittade jag en liten bulle på bordet

You stat classy



Kommentarer
Mamma

Även om han inte ska va på bordet är han väldigt söt när han sitter där. Han är en riktig liten buse.

2012-10-23 @ 06:50:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0