Sprintuthållighet

Började dagen med plugg med Karro i bibblan. Nu har vi i princip bara källorna kvar. Riktigt skönt!

Kom hem till kaos idag igen. Killen hade lyckats släpa iväg en av mina köksstolar.. Straffet blev att följa med mig till jobbet. Har så sköna kollegor så vi var visst där i 1,5h. Sen tog jag och Billy och jag tog en lång promenad innan det var dags för mig att åka till träningen.
Sprintuthållighet stod på schemat. Och jag har aldrig tagit ut mig så som jag gjorde idag. Bara sprang och sprang. Underbar känsla men oj vad trött jag blev!!! På fjärde sista loppet så började allt snurra så hoppade över två lopp men köttade allt de två sista. Så nu ligger det en väldigt trött tjej i sängen som laddar inför lyftning imon 09.30. Nu är det ju full satsning på träningen så det är bara att offra sig!

Blir en bild på dagens "möblering" och en del av kvällens mat. Blev en liten äggasmörgås också till den naturella yoghurten
You stay classy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0