tusen grejer samtidigt

Alltid när jag ska göra saker när jag är hemma så kan jag inte bara göra en sak i taget. Det ska helst vara minst 3.. Just nu håller jag på att bädda i rena sängkläder samtidigt som jag läser Ellis blogg och saknar ihjäl mig, tittar på TV och så städar jag. En vanlig kväll hos mig. 
 
Innan i eftermiddag/kväll hade vi träning och sen var vi ute och käkade på den nya indiska restaurangen efter. Kul och väldigt gott!
Men har besämt mig att imon ska jag börja äta var tredje timme igen. Mår så mycket bättre av det. Funderar även på att beställa hem ett flak av Bode. Riktigt goda och de får mig mer motiverad till att verkligen följa kostplanen. 
 
Nehe dags att fortsätta att bädda. Och kolla på TV. Och städa. Och allt annat.
 
Gonatt / gomorron Elli! 
 
You stay classy 
 
liten bulle 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0