Uppbyggnad

Nu sitter jag trött och seg i soffan. Vi körde sprintuthållighet idag och det är veckans roligaste pass! Längtar redan till nästa måndag. Det gick faktiskt över förväntan idag och jag kände mig starkare än vad jag trodde. Känner ju givetvis av höften nu men tror inte det är mer än vanligt. Det återstår att se/känna imon bitti. 
Passet imon kommer bli riktigt tufft - Kalahöjden. Växjös mördarbacke!
 
Så nu är det bäst att sova och ladda batterierna. Och förresten, så sover jag mycket hårdare och bättre sen jag började med Vemma. Superskönt! Sover vanligtvis väldigt lätt annars.
 
Gonatt, you stay classy
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0