Dag 10

Högkolhydratsdag. Jag äter i princip liknande som de andra dagarna bara att jag kan äta lite pasta eller liknande till maten.

Idag hade vi en fyratimmarslektion som var superdryg!!!! Tur att jag hade laddat upp med ett skypesamtal med bästa Elli innan! Hon är i Australien denna terminen och har praktik. Lyx!!!!

Efter skolan tog jag med Billy bort till mitt jobb. Satt och snackade med Desirée (min kollega och mamma till Billys syster). Skulle egentligen prata med en av cheferna men det hann jag inte med mitt i allt skvaller. När vi kom hem käkade lillen och sen sprang jag iväg till Karros afropass. Nya steg idag så hjärnan fick användas flitigt. Riktigt kul är det!! (Att dansa då, inte att tänka)...

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Gonatt på er eller gomorron Elli!!

You stay classy



Kommentarer
Elli

God morgon, som snart är god natt för mig, men god lurre för er!!! Saknar dig Malin!
Kraaam

2012-09-27 @ 10:51:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0