Dag 9

Idag är alltså min nionde dag på Vemma-"dieten". Denna veckan känner jag mig mycket piggare och träningen går jättebra. Igår sprang jag ju 7km och idag sprang jag dryga 5km i Bokhultet. Fantastisk känsla att springa bland alla bokträd! Och det är enormt mycket syre.

Efter löpningen idag körde jag ben och bål på gymmet. Jag använder mig mycket av pilatesboll för då får man jobba med nästan hela kroppen hela tiden.

Nu har jag ätit och lagt mig på soffan. Lillkillen har jag stängt in i kojan för han var superdupertrött!

Röntgen idag gick bra så nu inväntar jag resultatet/diagnosen. På måndag börjar uppbyggnaden! Jag ska köra på fullt tills jag vet vad det är för fel på mig. Kan tyckas konstigt kanske men vi tror inte det blir värre.

You stay classy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0