hard work work

Lördag = jobb
Sitter och försöker ta tag i att göra mig iordning för jobbet. Känner inte riktigt för att jobba idag men jag tror det har att göra med att jag ska lämna Billy i dryga 4 timmar för första gången. Det är nu hans "formas" till den hund jag vill att han ska vara så det gäller bara att vänja honom. 
 
Idag är det min äta vad jag vill-dag och när jag vill. Känns väldigt skönt. Maten äter jag gärna men det är lite meckigt ibland när man hela tiden har tider att passa bara för att man ska äta. T.ex. kan jag gå på det passet på gymmet? Nä just det, jag ska äta då. Jag har dock kommit in i det bra nu och kan planera mina dagar väldigt bra men det har varit en omställning. Till det bättre givetvis. Mår bra i kroppen och knoppen!
 
Nu är nog plattången varm så det är dags att fixa till sig.
 
You stay classy 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0