Jag är tillbaka

Okej okej, jag vet. Jag är extremt dålig på att ta mig tid att skriva här.. Men det är tusen saker på gång hela tiden!
Lille Billybulle flyttade ju in hos mig den 12 augusti och sedan dess har det varit full fart varje dag. Han är världens snällaste och goaste valp. Kan nog säga att han är så gott som rumsren nu och han växer så det knakar. I veckan blir han 4 månader så han börjar bli en stor pojk nu. 
 
Jag både pluggar heltid, jobbar helger och några kvällar på Atteviks samt tränar så ofta jag kan. Då kanske ni förstår att det inte blir så mycket tid över :) 
 
Nu måste jag byta om. Karro kommer strax och vi ska gå på ett cirkelfys-pass.
 
You stay classy America
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0