ledig dag

Det här med mat till Billy är ingen lätt grej. Vi har bytt foder två gånger för att han inte tycker om den.. Idag bytte vi för tredje gången och nu bara slängde han i sig sin mat. Hoppas detta håller i sig!!! En riktig lättnad att se honom äta.
 
Idag har mamma varit på besök och vi har haft det mysigt. Alltid lika kul och skönt när föräldrarna hälsar på.
Köpte lite olika produkter från Lancome idag som jag ska testa. Hoppas de är bra.
 
Nu är det dags för lite plugg inför lektionen imorgon. Ekonomistyrning är inte min starka sida. Jag valde att plugga programmet jag pluggar mycket för att slippa ekonomi och siffror men givetvis ska de små satarna dyka upp ändå..
 
Ha en trevlig kväll
 
You stay classy America
 
puss på dig mamma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0