TGIF

Äntligen är det fredag! Eller som Bengtsson säger, när man är student så är det fredag hela veckan. Så är det kanake? Vi har ju oftast ett par dagar helt ledigt under veckorna också..
 
Idag har jag haft min första mätning och vägning. Har bara hållt på med "dieten" i 5 hela dagar och för att komma i fas med vägandet och mätandet skulle jag göra det idag, för det är fredag. Dagen innan Ät vad du vill-dagen. 
På dessa 5 dagar:
-0,8 kg 
- 4 cm i midja
- 2 cm på mufflarna (kärlekshandtagen)
 
Helt fantastiskt hur man kan se såna resultat efter bara 5 dagar. Det har varit ganska tuffa dagar men det gäller att få in det i rutin och vänja kroppen. Jag har känt av att min kropp är van vid mer kolhydrater. Men som alla säger, det gäller bara att vänja mig.
 
Jag och Billy har precis varit ute på promenad runt Trummen - i SPÖREGN. Jag led inte för jag hade regnkläder men lillemannen blev dyngsur! Han verkar inte uppskatta att bli blöt. Men det var första gången som han gick så långt och det klarade han utan problem. 
 
Vid 17 ska jag på Niclas cirkelfyspass, annars händer det nog inte så mycket mer idag. Men man är inte jättepepp på att göra något när det är så tråkigt väder. 
 
 
You stay classy 
 


Kommentarer
Mamma

Lille Billy bulle, vad fin han är.

2012-09-23 @ 19:05:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0