Bakslag

I torsdags kom sommarens bakslag. Jag körde häckhopp och landade snett och jag vrickade foten. Trodde först att det inte var så farligt utan att jag mest blev rädd. Så var inte fallet. Kunde inte stödja på foten och vi isade och lindade den. Natten till fredagen gjorde foten väldigt ont och jag sov dåligt. Jobbade på stan med Atteviks i fredags så då hade jag kryckor för att avlasta så mycket som möjligt. Foten har successivt blivit bättre! Idag, söndag, har jag till och med kunnat köra lyftning på gymmet. Finns nog hopp om min fot ändå! Jag ser positivt på att kunna komma tillbaka i form till nästa tävling den 22 augusti. Nu när jag har haft ont i foten har jag istället kunnat fokusera på att vila ryggen och den mår faktiskt ganska bra idag. Dock var jag hos Lena igår och tejpade foten och la bäckenet till rätta. Det var väldigt snett.

Nu har jag ätit efter dagens träningspass. Ska även försöka ta tag i det där med att tvätta idag. Det är så tråkigt!!!

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0