Det blir inte alltid som man tänkt sig

Det blev ju inte riktigt som jag tänkte mig. På torsdagskvällen började jag få ont i ryggen där jag haft problem innan och Agne bokade in en tid hos PK på fredagen. Trodde på magi även denna gång men nepp, det hjälpte inte. Under bussresan till Mölndal kunde jag knappt sitta i bussen för att ryggen gjorde ont.
Jag försökte ignorera smärtan och började värma upp. Det kändes ganska okej men när jag väl började öka hastigheten så kände jag att det inte fanns så mycket kraft i de första stegen.. Sprang ändå och tiden blev ganska okej med tanke på ryggen.

Alla dagar är inte bra dagar och det gäller att blicka framåt och det är precis vad jag gör. Jag har antagligen bara två tävlingar kvar och tills dess ska jag träna i två veckor och fokuset ska skruvas upp ytterligare.

Idag på dagen var jag och Louise i Evedal och solade och sen gick vi en sväng på stan. Ikväll har jag och Eve ätit middag vid helgahavet och så tog vi oss ett kvällsdopp. Älskar spontanitet! Sen avrundade vi kvällen med en bra film. Mysig dag!

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0