Flyttkaoz

Just nu sitter jag i min kaoslägenhet. Jag har packat ihop det mesta av mina grejer och det ser förjävligt ut. Men så är det ju när man flyttar?!
Ska bli skönt och kul att flytta till en ny lägenhet och göra i ordning den. På onsdag ska jag köra dit en massa kartonger och i helgen får jag hjälp med att köra dit sängen och soffan. Kommer bli kalas!

Träningen har gått bra sen sist. Springer för fullt i spikskor. Har dock lyckats bli förkyld men det ska inte störa SM. Det har jag bestämt! Ser verkligen fram emot att tävla igen! Älskar det.

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0