Springa

Igår kunde jag äntligen springa! Det gjorde mer ont när jag gick än när jag sprang på träningen så jag gissar att jag aldrig ska sluta springa?
Kändes iallafall väldigt skönt att äntligen kunna springa! SM närmar sig och nu känner jag att jag har ganska bra med tid på mig att förbereda mig inför nästa helg. Idag har jag vila och imorgon är planen att springa med spikskor.

Idag har jag varit och fått massage av Lena. Kändes välbehövligt för det var ett tag sedan. Har även varit och fått nycklarna till min nya lägenhet idag. Om drygt en vecka går lasset!!

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0