Uppladdning

Just nu ligger jag i min hotellsäng och tittar på Liar liar. Hur rolig kan en skådespelare bli? Skrattar tills tårarna sprutar åt Jim Carrey! Perfekt uppladdning för morgondagens tävling.
SM-helgen invigdes idag av kulstötning på torget i Borås. Kul att de lade det där!

I onsdags fick jag hjälp av min kompis Alexander att köra kartonger till min nya lägenhet. Så nu känner jag att det börjar hända grejer. På söndag sover jag första natten i lägenheten :) Vi hade lyxen att få låna en bil från Atteviks när vi körde kartonger. Alltid lika kul att köra snygga och lyxiga bilar!

Snart dags att sova så man är fit for fight imorgon. Klockan 18.55 kan ni se mig tävla på svtplay!

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0