Long time no seen

It's been a while. 
Men det har inte hänt något särskilt. Träning, jobb, träning och jobb. 
Snön har kommit och vi kör all träning inomhus nu. Skönt att slippa ha flera lager kläder på sig varje pass. 
Den uppbyggnad som vi har gjort i år har gjort att jag är både uthålligare och starkare. Snabbheten har vi börjar jobba på sedan två veckor tillbaka och jag känner att jag börjar hitta den. 
Imorgon ska vi springa med spikskor för första gången på hela hösten. Längtar!

Idag beställde jag ett par nya spikskor. Korall- och svartfärgade. Kunde ju inte blivit bättre. Hoppas de passar bara.

Igår kom äntligen Karro på besök och sov över. Har inte träffat henne sedan examen. Det är tufft att ha sin närmsta vän ända i Västerås. 

Ska fortsätta njuta av min lediga dag innan det är dags för en ny jobb- och träningsvecka. 




You stay classy San Diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0