Nu vänder det!

Ännu en jobb- och träningsvecka är slut. 
De senaste två veckorna har varit mina tuffaste träningsveckor någonsin. Jag har gett allt på träningarna och det har verkligen visat sig på kvällarna. Då har jag varit helt slut och inte gjort något annat än ätit, tittat på Homeland och gått och lagt mig. Snabbheten har jag inte hittat riktigt än men nu när vi börjar släppa på den tyngsta träningen så kommer den förhoppningsvis snart! Så nu vänder det! 
 
Imorgon börjar en ny träningsperiod och det är nu vi ska börja vässa formen inför tävlingssäsongen om cirkus en månad. Det ska bli väldigt kul att börja med teknikträning i form av startblock m.m. Jag har saknat styrka för att kunna utnyttja startblocket till fullo så jag hoppas att höstens lyftträning har gett resultat! Det återstår att se.
 
Söndagar är veckans bästa dag. Jag älskar verkligen att träna men på söndagen känner man verkligen att det är riktigt skönt att vila. Men givetvis kommer träningssuget tillbaka såhär på kvällen och man är laddad inför morgondagens sprintpass! 
Solsidan, Hellenius hörna och Roast & Toast med Filip och Fredrik. Ja, ni hör. Fullt upp ikväll! 
Dagens bästa var att Frank Hvam, en fantastisk dansk skådespelare, var gästskådespelare i Solsidan ikväll. 
Vill ni titta på en riktigt rolig serie ska ni titta på Klovn. Slår faktiskt Solsidan med hästlängder! 
 
 
You stay classy San Diego


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0