4:e plats!

Igår tog vi en fjärdeplats vilket innebär att vi är direktkvalificerade nästa år!! Riktigt kul att alla kunde prestera så bra och att vi slipper kvala nästa år.
Jag är nöjd med mitt lopp på 100. Kom trea på 12,41 i -2,4 så det känns bra. -2,4 påverkar ju en hel del.
Stafetten gick också väldigt bra! Vi sprang fyra tiondelar snabbare än vad vi tidigare gjort!

Efter tävlingen åkte jag på after beach på Tylösand. Det var första gången jag var där men det var definitivt inte den sista. Sjukt go stämning! På kvällen var vi på grillfest och åt massor av mat.
Idag bjöd Halmstad på stekande sol och vi hoppade in i bilen och åkte till Båstad. Där åt vi en fantastisk brunch. Det fanns allt man kan tänka sig. Kyckling, pannkakor, arraksbollar, sill, kräftstjärtsröra m.m. Mätta blev vi iallafall. Efter en stunds spatserande efter brunchen så åkte vi hem till Växjö. Jag fick äran att köra då resten av sällskapet var ganska så bakis. Men jag kör ju gärna bil så det var inga problem.

Ikväll blir det att slappa och återhämta mig efter en fantastisk helg. Älskar kusten. Måste bo vid havet någon gång.

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0