Äntligen!!!

Om någon hade sagt till mig i mars månad att jag kunde springa under 12 sekunder i sommar så hade jag bara skrattat och sagt visst..
Men efter att vårens två träningsmånader visade resultat ganska snabbt på träningarna såg jag fram emot sommarsäsongen. Men under 12 var långt långt bort.

Efter att jag hade sprungit några tävlingar insåg jag att det inte alls var lika omöjligt som jag först trodde.
Idag, 28 juli, var det äntligen min tur att springa under dröm-12!!!! Dock hade vi lite för mycket medvind men vilken lycka och lättnad jag kände/känner! Hade 12.07 i godkänd vind i försöken vilket jag också är supernöjd med!! Sammanlagt kom jag femma av alla svenskor. Det räknade jag inte heller med innan tävlingen började idag.

Nu ser jag fram emot resterande tävlingar varav nästa är på lördag i Mölndal.

Nu lägger jag mig glad, lättad, mätt, glad och glad innan klockan ringer 05.15.. Tåget går hem vid 06.00 imorgon.

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0