Gör om gör rätt

Det var ju ingen uppdate ni fick senast, det var en update. Autocorrect..
Jobb, träning och kompisar. Ja där har ni mina dagar. Ikväll kände jag att jag verkligen behövde vara hemma och bara slappa. Är överallt och ingenstans oftast känns det som. Har kollat på fem avsnitt Greys Anatomy och har mått illa och gråtit i omgångar. Inälvor, blod, kärlek och intriger summerar programmet ganska bra.

Idag sprang jag mina två snabbast 60m-lopp och ett 150meterslopp någonsin. Känner mig supertaggad inför lag-SM nu! 100m och stafett blir det för mig.
Låste upp ryggen hos naprapaten idag också nu hoppas det gör underverk

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0