Lag-SM-final

Just nu sitter jag på bussen med IFK Växjö på väg till Halmstad. Idag är det final i lag-SM. Ska bli riktigt kul. Intressant är att medelåldern på vårt lag är 18,46. Och då ska tilläggas att jag drar upp medelåldern en del eftersom jag är så oerhört gammal (iaf om man jämför med många av tjejerna i laget) hehe.

Det ska vara sol och värme i helgen vilket är perfekt friidrottsväder. Är superladdad för mitt 100meterslopp!
Efter tävlingen ska jag stanna i Halmstad och gå på grillfest ikväll. Kommer bli kalas! Sen ska vi steka i solen imon innan hemresa. Kommer bli två fantastiska dagar helt enkelt!

Ni kan följa tävlingarna idag på svt play 10.30-14.30!

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0