Sundsvall nästa!

En vecka går fort och nu ligger jag i soffan efter att ha kört sista träningspasset inför helgens tävling. Imorgon åker vi till Sundsvall för att tävla på SSG Wind Sprint. Det är enbart en sprinttävling och dit de allra flesta snabbaste åker (nu menade jag inte att jag är snabbast utan jag vill ha bra motstånd). Draghjälp och jämna fighter är alltid bra och kul.

Körde några starter, häckhopp och gräslopp idag. Passar bra inför morgondagens åttatimmarsresa. Har aldrig varit så lång upp i Sverige så tänk vad jag får möjlighet att se många ställen i Sverige tack vare friidrotten.

Har även fått min dos av skratt idag. Min tränare är fantastisk. Vi skrattade båda tills vi grät av många anledningar. Sånt gör livet underbart!

Nu ska jag njuta av solen och värmen.

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0