Uppdate

Städa, tvätta, vika tvätt och laga mat. Enormt tråkiga sysslor. Men när man har varit borta en helg så måste man ju. Ingen annan som gör det åt mig. Att bo litet har sina för- och nackdelar. Fördel: det går snabbt att städa. Nackdel: det går lika fort att stöka ner.

Helgen i Göteborg var rolig. Sprang 100m i lördags och det är jag inte alls nöjd med. Hamnade i heat 7 av 7, det var kallt, regnade och jag gjorde en konstig uppvärmning. Men men så kan det bli. Igår (söndag) sprang jag 200m med en oerhört dålig inställning. När jag satt i startblocket tänkte jag; jag orkar inte det här. Helt sjuk tanke ju! SKÄRPNING! Trots dåliga tankar så slog jag pers med 44 hundradelar och det är jag supernöjd med! Kan bli bättre!!

På lördag är det lag-SM final! Då jäklar!

Snart sovdags. Träning om 12,5 h.

You stay classy San Diego

Slänger med en bild från i lördags. Vi åt på Vin&Tapas. Alla var olika glada?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0