Göteborg

Gårdagens tävling gick bra. Jag vann så det är jag jättenöjd med men tiden var väl ingen höjdare. Dock hade vi mycket motvind så det påverkar ju ganska mycket! Efteråt var vi kvar och kollade på tävlingen. Sen åkte jag och Hampus hem till Växjö. Det var allsång i bilen hela vägen hem.

När jag kom hem åkte jag, Louise och Kim ner till stan för att ta ett par glas vin. Kul att komma ut och se lite folk hehe. Dock känner jag ju knappt igen en människa i den här stan bortsett från idrottare!

Idag har jag bara fixat massor hemma och inför framtida saker. Väldigt skönt att ha en ledig söndag i Växjö. Första gången på väldigt väldigt länge!

Ha det bra i regnrusket

You stay classy San Diego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meuhlinjohansson

Välkomna till min vardag! Här får ni följa mig i min resa mot att försöka göra min första landskamp i friidrott. 100m och 200m är mina grenar. Blir även en hel del bilder på min fantastiska Billy som är en 2årig cocker spaniel/springer spaniel.

RSS 2.0